"A MAPPA: Ha elméletben el is fogadják ezt a pedagógusjelöltek, az iskolában már dolgozó kollégák, de a differenciálás feltételei a magyar oktatásügyben alig-alig adottak, vagy csak nagy személyes erőfeszítéssel megteremthetők. Márpedig differenciálás nélkül nincs eredményes oktatás, nevelés. A differenciáláshoz a Mappa szakszerű, biztonságos, napi segítséget nyújt, ezért alkalmazását teljes meggyőződéssel ajánlom.”
(M. dr. Nádasi Mária ELTE PPK professzor emeritus)

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. A nyílra kattintva találod az összes szavazást.

Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat az info@amappa.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
28% (88 db)
24% (74 db)
24% (74 db)
24% (75 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
25% (76 db)
25% (76 db)
25% (75 db)
25% (75 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
25% (74 db)
25% (74 db)
26% (79 db)
25% (75 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
52% (79 db)
48% (74 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
25% (74 db)
26% (78 db)
25% (75 db)
25% (75 db)