"Hiába beszélünk általánosságban a szabályok betartásának fontosságáról, ez önmagában mit sem ér. Eszünkbe ne jusson játékórát iktatni a tantervbe, de bizony játszani kell(ene) a gyerekekkel együtt, minél többet, minél változatosabb játékokkal megismertetve őket.”
(Fejér Zsolt: Azt hiszem (3)- Játék – moralitás – szabálykövetés, Tanító 2020. január-február)

Szerinted?
A munkánkat meghatározó mely elemek korrekcióját tartaná a leginkább sürgetőnek, indokoltnak?
8% (55 db)
4% (25 db)
7% (46 db)
82% (571 db)
Ahol véleményt formálhatsz a tanítói gyakorlatot közvetlenül érintő szakmai kérdésekről. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők kutatásában és megfogalmazásában!
Ahol 1 kattintással cikkeinkről is véleményt nyilváníthatsz!
Ahol bárki számára lehetőséget biztosítsunk - akár anonim módon is - ötleteinek, óraterveinek, feladatterveinek közzétételére.