"A kisdiák a 4. évfolyam végére rendelkezik már azokkal a készségekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy kísérletet végez, eszközt választ, megfigyel, csoportosít, hipotézist fogalmaz meg. Tevékenykedik, gondolkodik, azaz cselekvés közben tanul! ”
(Konrád Ágnes: Lehet a kevesebb több? avagy Mi lesz veled, környezetismeret? (Tanító 2020. május-június))

Szerinted?
Segítené a napi felkészülésedet egy olyan online feladatbank, amiből néhány perc alatt összeállíthatnál differenciált képességfejlesztésre alkalmas feladatsorokat?
4% (81 db)
1% (11 db)
94% (2020 db)
1% (26 db)
Ahol véleményt formálhatsz a tanítói gyakorlatot közvetlenül érintő szakmai kérdésekről. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők kutatásában és megfogalmazásában!
Ahol 1 kattintással cikkeinkről is véleményt nyilváníthatsz!
Ahol bárki számára lehetőséget biztosítsunk - akár anonim módon is - ötleteinek, óraterveinek, feladatterveinek közzétételére.