"Az iskolai nevelés sajnálatos módon nem tudott lépést tartani a gyerekek életkori és egyéni jellemzőire figyelő óvodai élettel. A két intézmény közötti együttműködést nehezíti, és a szakadékot mélyítheti néhány körülmény. Ilyen lehet pl. a tankötelezettség kezdeti időpontjának megváltoztatása. Nem hagyható figyelmen kívül az sem, hogy a rendkívül zsúfolt kerettanterv a gyerekek életkorához, egyéni sajátosságaihoz nem illeszkedő rohanásra, a tanítási–tanulási tempó gyorsítására készteti a tanítókat.”
(Kósáné Ormai Vera: Az „akadálymentesített” óvoda–iskola átmenet jellemzői, Tanító 2017. szeptember)

 

Indítsunk útjára végre egy pedagógusok és szülők számára korlátozás nélkül hozzáférhető, ingyenes FELADATBANKOT!

A megvalósításhoz támogatókat keresünk.

 

Az első hazai integrált feladatbank (IFB) több ezer feladatlappal naponta több tízezer tanító, több százezer gyermek és az ő szüleik számára nyújthatna hiánypótló segítséget.

 

Az IFB nélkülözhetetlen eszköz nemcsak a differenciált tanulásszervezés és az egyéni képességfejlesztés megvalósításához, hanem a részképességhiányok pótlásához is.  A feladatokat képességfejlesztési területenként rendszerezve, s ezzel az egyéni differenciálás és iskolai integráció szolgálatába állítva tennénk közzé.


A feladatbank létrehozásához az anyagi és technikai erőforrások jelentős része rendelkezésünkre áll, de ahhoz, hogy minél bővebb tartalommal indíthassuk útjára, további támogatók felajánlása szükséges.

 

A támogató a hozzájárulása mértékétől függően főtámogató vagy támogató státuszt kap, és ekként jelenik meg az IFB különböző felületein. A támogatók diszkrecionális kiválasztásának jogát az IFB szerkesztőbizottsága fenntartja.

 

 

                                               Támogatók érdeklődhetnek Fejér Zsolt főszerkesztőnél: tanito@sprintkiado.hu                                                  A tanítókat a projekt előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatjuk.