"A manuális készség - vágás, hajlítás, sodrás és ragasztás - sajnos, általános tapasztalatom szerint még 5. osztályban is sok tanulónál szinte kezdetleges, egyáltalán nem az életkorának megfelelő: egy olló használata vagy egy csomó megkötése is problémát okoz. ”
(Szász Regina - Gaul Emil: Moholy-Nagy Vizuális Modulok: a 21. század képi nyelvének tanítása, Tanító 2019. február)

 

Indítsunk útjára végre egy pedagógusok és szülők számára korlátozás nélkül hozzáférhető, ingyenes FELADATBANKOT!

A megvalósításhoz támogatókat keresünk.

 

Az első hazai integrált feladatbank (IFB) több ezer feladatlappal naponta több tízezer tanító, több százezer gyermek és az ő szüleik számára nyújthatna hiánypótló segítséget.

 

Az IFB nélkülözhetetlen eszköz nemcsak a differenciált tanulásszervezés és az egyéni képességfejlesztés megvalósításához, hanem a részképességhiányok pótlásához is.  A feladatokat képességfejlesztési területenként rendszerezve, s ezzel az egyéni differenciálás és iskolai integráció szolgálatába állítva tennénk közzé.


A feladatbank létrehozásához az anyagi és technikai erőforrások jelentős része rendelkezésünkre áll, de ahhoz, hogy minél bővebb tartalommal indíthassuk útjára, további támogatók felajánlása szükséges.

 

A támogató a hozzájárulása mértékétől függően főtámogató vagy támogató státuszt kap, és ekként jelenik meg az IFB különböző felületein. A támogatók diszkrecionális kiválasztásának jogát az IFB szerkesztőbizottsága fenntartja.

 

 

                                               Támogatók érdeklődhetnek Fejér Zsolt főszerkesztőnél: tanito@sprintkiado.hu                                                  A tanítókat a projekt előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatjuk.