"Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy kihasználják a test megszólaltatásának különféle módjait. A különböző testhangszerek megszólaltatási módjának sokfélesége fejlesztheti ugyanis a kreativitásukat, a testhangszerek tetszőleges összekapcsolása segítheti mozdulataik összerendezését, emellett fejlesztheti testtudatukat, mozgásukat.”
(vagyunk az akadályokkal.” ♦ Surján Noémi, Mucsi Gergő és Pethő Villő: Ritmikai fejlesztés az általános iskola első osztályában (MTA - Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program), Tanító 2018. szeptember)

 

Indítsunk útjára végre egy pedagógusok és szülők számára korlátozás nélkül hozzáférhető, ingyenes FELADATBANKOT!

A megvalósításhoz támogatókat keresünk.

 

Az első hazai integrált feladatbank (IFB) több ezer feladatlappal naponta több tízezer tanító, több százezer gyermek és az ő szüleik számára nyújthatna hiánypótló segítséget.

 

Az IFB nélkülözhetetlen eszköz nemcsak a differenciált tanulásszervezés és az egyéni képességfejlesztés megvalósításához, hanem a részképességhiányok pótlásához is.  A feladatokat képességfejlesztési területenként rendszerezve, s ezzel az egyéni differenciálás és iskolai integráció szolgálatába állítva tennénk közzé.


A feladatbank létrehozásához az anyagi és technikai erőforrások jelentős része rendelkezésünkre áll, de ahhoz, hogy minél bővebb tartalommal indíthassuk útjára, további támogatók felajánlása szükséges.

 

A támogató a hozzájárulása mértékétől függően főtámogató vagy támogató státuszt kap, és ekként jelenik meg az IFB különböző felületein. A támogatók diszkrecionális kiválasztásának jogát az IFB szerkesztőbizottsága fenntartja.

 

 

                                               Támogatók érdeklődhetnek Fejér Zsolt főszerkesztőnél: tanito@sprintkiado.hu                                                  A tanítókat a projekt előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatjuk.