"Több hónapon át foglalkozunk a regénnyel, és nem csak magyarórákon. A negyedikes tanmenetekhez szinkronizáltam feladatokat úgy, hogy a tankönyvek példái helyett, a regény oda vonatkozó részeiből állítottam össze feladatokat a megtanítandó anyaghoz. A tervezés során igyekeztem olyan feladatokat kitalálni, melyben minden tanuló megtalálhatja érdeklődési területeit, ebben elmélyülhet, személyisége fejlődhet.”
(Oszoli-Pap Márta: (H)elkalandozás 1. – Olvasmányfeldolgozás másképp, Tanító 2017. szeptember)

Szerinted?
Mikortól kezdjük a betűtanítást?
8% (6 db)
4% (3 db)
88% (67 db)
Ahol véleményt formálhatsz a tanítói gyakorlatot közvetlenül érintő szakmai kérdésekről. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők kutatásában és megfogalmazásában!
Ahol 1 kattintással cikkeinkről is véleményt nyilváníthatsz!
Ahol bárki számára lehetőséget biztosítsunk - akár anonim módon is - ötleteinek, óraterveinek, feladatterveinek közzétételére.