"Vicces, ha úgy kell lerajzolni párban, két gyereknek a hiányzó elemet egy lapra, hogy közösen fognak egy vastagon fogó filctollat, és verbálisan nem instruálhatják egymást. Nagy kacarászások hangzanak az ilyen feladatoknál, főleg ha nem is ugyanarra az elemre emlékeztek. ”
(Farkasházi Csilla: Órakezdő ötletek matematikából (9.), Tanító 2017. november)

Szerinted?
Mi jelent nagyobb veszélyt az alsó tagozaton?
94% (30 db)
3% (1 db)
3% (1 db)
Ahol véleményt formálhatsz a tanítói gyakorlatot közvetlenül érintő szakmai kérdésekről. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők kutatásában és megfogalmazásában!
Ahol 1 kattintással cikkeinkről is véleményt nyilváníthatsz!
Ahol bárki számára lehetőséget biztosítsunk - akár anonim módon is - ötleteinek, óraterveinek, feladatterveinek közzétételére.