Kezdőlap
Feladatbank
Könyvtár
Filmtár
Hírlevél
Előfizetés
"A gyerekek egyéni haladási tempójához való alkalmazkodás a 21. században éppúgy elengedhetetlen része a korszerű iskolának, mint a digitális eszközök. ”
(Online feladatbank - közösségi összefogással; https://amappa.hu)
HALÁSZ GÁBOR, HORVÁTH ZSUZSANNA, KNAUSZ IMRE, KOZMA TAMÁS, RADÓ PÉTER, TRENCSÉNYI LÁSZLÓ, VASS VILMOS ÉS VILLÁNYI GYÖRGYNÉ ÍRÁSA
Magyar Pedagógiai Társaság Kisgyermeknevelési szakosztály véleménye
A MAGYAR ÓVODAPEDAGÓGIAI EGYESÜLET SZAKMAI ÁLLÁSFOGLALÁSA A NEMZETI ALAPTANTERV TERVEZETÉRŐL
Deme Tamás: A Nat újrakezdésének diszkrét bája
Lannert Judit: NAT-kalauz aggódó szülőknek
Liberális szellemiség az új Nat-tervezetben
Civil Közoktatási Platform - Az új Nat-tervezetről
Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány - A Nat-tervezetről
A Magyartanárok Egyesületének véleménye
A Független Diákparlament véleménye
A Magyar Földrajzi Társaság véleménye
A Bólyai Társulat véleménye
Nahalka István véleménye a Nat-tervezet természettudományos neveléssel kapcsolatos részeiről
Tél Tamás véleménye a Nat-tervezet természettudományos neveléssel kapcsolatos részeiről
Bodóczky István véleménye a Nat-tervezet vizuális neveléssel kapcsolatos részeiről
Az MTA Közoktatási Elnöki Bizottság (KEB) véleménye a NAT 2018. augusztus 31-i koncepciójáról (2018)