Kezdőlap
Feladatbank
Könyvtár
Filmtár
Hírlevél
Előfizetés
"A MAPPA: Kitűnő segítség a tanító kollégák és szülők számára, éljetek a lehetőséggel!”
(Dr. habil K. Nagy Emese, a Miskolci Egyetem Tanárképző főigazgatója)
A SZÓOLVASÓ KÉSZSÉG FEJLŐDÉSÉNEK KRITÉRUMORIENÁLT DIAGNOSZTIKUS FELTÉRKÉPEZÉSE (2004)
Fonológiai tudatosság
A szövegértő olvasás
Az olvasásmegértési képesség fejlődése (1999)
Utak a nyelvhez (2002)
Gyengén és jól olvasó tanulók
A szövegértés fejlesztésének elmélete és gyakorlata
Nyelvi és kommunikációs készségek játékos fejlesztése
Fogalmazástanítás (2015)
Olvasási képesség, olvasási motiváció fejlesztése (2012)
A beszédhanghallás készsége (2015)
Szövegértés, tanulás, szövegértés-tanulás (2005)
A nyelvi kompetenciák élményközpontú fejlesztése (2003)
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei (2015)
Az olvasásképesség pszichikus komponensrendszere (2016)
Fogalmazástanítás - miért és hogyan másképpen? (2008)
Az olvasó nevelése (1933)
A helyesírási kultúra fejlesztésének régi-új technikái (2008)
Az olvasás össztantárgyi feladat (2011)
VÁLTOZÁSOK A MAGYAR HELYESÍRÁS SZABÁLYAI 12. KIADÁSÁBAN (2015)
Magabiztos iskola - Bizonytalan tudomány (2019)
Magyar grammatika (2000)
Magyar nyelv és irodalom (anyanyelv) - Kreatív Kiadó (2022)
A nyelvi nevelés módszertana (2009)
Anyanyelv és kommunikáció - Tanítói kézikönyv az OFI taneszközeihez (2018)
Az új tantervek bevezetésének küszöbén (1978)
Digitális szövegek olvasásának típusai és stratégiái (2015)
A szövegértés mint tanulási képesség fejlesztése (2019)
Módszertani segédanyag diszlexiás gyermekek iskolai megsegítéséhez
Nyelv-zene-matematika I. (1977)
Nyelv-zene-matematika II. (1977)
Gyarmathy Éva Diszlexia. Specifikus tanítási zavar (2007)
Nyelvi játékaink nagykönyve
Szövegértési gyakorlatok az 1–4. évfolyam számára (2009)
Ötletek a fogalmazás tanításához (2006)
Szókincsfejlesztés az anyanyelvi órákon (2006)
Szakmai eszköztár a szövegértés tantárgyközi fejlesztéséhez (2021)
Magyar nyelv és irodalom VI. osztály - Kreatív Kiadó (2023)
FELADATBANK anyanyelvi tanórák tervezéséhez az V–VIII. osztályban (2. kötet) (2018)
Magyar nyelv és irodalom VII. osztály (Erdélyi Múzeum-Egyesület) (2020)
Olvasáskutatás - 4. évolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai (2023)