Kezdőlap
Feladatbank
Könyvtár
Filmtár
Hírlevél
Előfizetés
"A MAPPA: Kitűnő segítség a tanító kollégák és szülők számára, éljetek a lehetőséggel!”
(Dr. habil K. Nagy Emese, a Miskolci Egyetem Tanárképző főigazgatója)
McKinsey jelentés (2007)
Zöld könyv (2008)
Szárny és teher (2009)
Az iskola térben, időben (2011)
Körkép az oktatásról (2014)
Szabadság vagy igazság? (1998)
A közoktatás indikátorrendszere (2015)
Jelentés a közoktatásról (2010)
Az eredményes iskola (2006)
Szerep- és funkcióváltások a közoktatásban (2015)
Eredményes tanulás, kurrikulum, oktatáspolitika (2014)
Menekülés az iskolától
Javaslat a nemzeti oktatási innovációs rendszer fejlesztésének stratégiájára (2011)
Magyarország digitális oktatási stratégiája (2016)
Új kutatások a neveléstudományokban (2015)
Köznevelés-fejlesztési stratégia (2014)
A pedagógusok tankönyv- és taneszközválasztása (2018)
Kockás könyv (2016)
A közoktatás indikátorrendszere 2017 (2018)
TÁRKI-közvéleménykutatás az oktatás területén a lakosság és a pedagógusok körében (2013)
A hatékony tanítás-tanulás értelmezése a kompetencia alapú oktatás (fejlesztés) elméletében és gyakorlatában (2017)
MOZAIKOK - huszonhét év történetéből (2017-2018)
Az ezredforduló iskolája (1979)
Nem gyermeknek való vidék - A magyar oktatás és a 21. századi kihívások (2018)
A közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai (2016)
A pedagógusképzés fejlesztésének tényekre alapozott támogatása (2015)
Pedagóguskutatások (2016)
Rendszerváltás az iskolában (1992)
Én vétkem - Helyzetkép az oktatási szegregációról (2018)
Kutatás közben (1988-2008)
Adatokkal történő kormányzás: dilemmák és perspektívák (2015)
Pedagógusok munka- és munkaidőterhelésének kutatása (2019)
A közoktatás indikátorrendszere 2019 (2019)
Pedagógus-pálya-motiváció I. (2015)
Pedagógus-pálya-motiváció II. (2015)
Neveléstudományi kutatás és a közoktatási rendszer fejlődése (2020)
Dolgozat az iskoláról (1980)
Maratoni reform (részlet) (2000)
Iskola és társadalom I. (1996)
Iskola éstársadalom II. (1999)
Zárótanulmány az emberierőforrás- szűkösségekről a magyar közoktatásban (2021)
Műveltség és demokrácia (2018)