"Az osztályommal mi is sok játékhoz találunk már ki saját szabályvariációkat, sőt az is gyakran előfordul, hogy egy-egy új játékot úgy vezetek be, hogy először csak magukat a játékeszközöket vagy kártyát kapják meg a gyerekek, és tőlük várom, hogy szabályt találjanak ki hozzá.”
(Farkasházi Csilla: Matek-játék 26. Tanító 2019. június)

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
39% (26 db)
20% (13 db)
20% (13 db)
21% (14 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
26% (15 db)
26% (15 db)
25% (14 db)
23% (13 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
23% (13 db)
23% (13 db)
32% (18 db)
23% (13 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
57% (17 db)
43% (13 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
23% (13 db)
30% (17 db)
25% (14 db)
23% (13 db)