"A kialakult szemlélet mindenkor, az alsó tagozatban pedig különösen ellentétes a pedagógiai munka feladatrendszerével, hiszen a művészetek körébe tartozó tantárgyak nélkül elképzelhetetlen az az alapozó munka, amelynek az alsó tagozaton meg kell valósulnia.”
(Ungár Ágnes: „Így olvasd a kerettantervet!” – avagy a komplexitás záloga (Tanító 2020. május-június))

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
40% (27 db)
19% (13 db)
19% (13 db)
21% (14 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
26% (15 db)
26% (15 db)
24% (14 db)
24% (14 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
22% (13 db)
22% (13 db)
31% (18 db)
24% (14 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
58% (18 db)
42% (13 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
22% (13 db)
29% (17 db)
24% (14 db)
24% (14 db)