"Az ilyen összefüggések tudatosítása nemcsak a szófaj felismerését teszi biztosabbá (a ragok nem változtatják meg a szófajt), hanem – és ez talán még fontosabb – jelentős mértékben hozzájárulnak a szövegértés fejlesztéséhez is.”
(Demeter Katalin és Szegfű Mária: „A magyart is tanulni kell…” (4.) – A melléknév mint új tananyag, Tanító 2018. május)

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)