"Amennyiben nem találjuk meg az új utakat ebben az új helyzetben a gyermekekhez az iskolában, amennyiben ragaszkodunk a pedagógusszerep korábbi felfogásához, a gyermekek formálása, nevelése, tanítása nem járhat sikerrel. A folyamat nehézségeit mutatja, hogy egyre több gyermek kap diagnózist, ahelyett, hogy az oktatási rendszeren, a gyermekekhez közeledés módszerein változtatnánk.”
(MTA-SE Egészségnevelés Kortárs-Oktatással Kutatócsoport, Tanító 2018. október)

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
92% (12 db)
0% (0 db)
0% (0 db)
8% (1 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
50% (2 db)
25% (1 db)
25% (1 db)
0% (0 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
0% (0 db)
0% (0 db)
100% (4 db)
0% (0 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
100% (3 db)
0% (0 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
0% (0 db)
75% (3 db)
25% (1 db)
0% (0 db)