"Színtiszta matek! A ritmusértékeket olykor megfelelő hosszúságú szünetekkel váltottuk fel, változatos ritmussorokat kaptunk, élvezet volt hallgatni, mikor egymásnak eltapsolták a gyerekek a saját verziójukat. A ritmusértékek alá szolmizációs hangokat írhattak, így kis saját komponálású dalocskák is születtek. ”
(Farkasházi Csilla: Varázskotta, Tanító 2018. június)

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
92% (12 db)
0% (0 db)
0% (0 db)
8% (1 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
50% (2 db)
25% (1 db)
25% (1 db)
0% (0 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
0% (0 db)
0% (0 db)
100% (4 db)
0% (0 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
100% (3 db)
0% (0 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
0% (0 db)
75% (3 db)
25% (1 db)
0% (0 db)