"Nem spórolható meg a munka. Mindenkinek magának kell kitapasztalnia a gyerekeket figyelve, velük együtt játszva, melyek a leginkább lebilincselő játékok. Nincs varázsrecept. Más-más közösségekben más-más játékok válnak be igazán. Emellett előfordul, hogy egy játék remekül működött második osztályban, de egy más csoportnál csak harmadikban vehető elő, vagy ellenkezőleg, már első osztályban órákat játszanak vele.”
(Móricz Márk: Kaleidoszkóp - A játék szerepe a közösségi növekedésben, Tanító 2019. február)

ÚJ - Olvasói kérdőívünk letölthető ide kattintva: http://tanitonline.hu/uploads/2907/olvasói_kérdőív_kész.docx

Kérdéseinket folyamatosan frissítjük, de egy-egy új szavazás indításával az előzőeket sem zárjuk le annak érdekében, hogy bárki, bármikor véleményt formálhasson a régebbiekről is. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők keresésében és megfogalmazásában! Fogalmazd meg Te is azokat a szakmai kérdéseket, amelyekről szeretnéd megtudni kollégáid véleményét! Várjuk javaslataidat a tanito@sprintkiado.hu címen. Valamelyik kérdéshez bővebb hozzászólást fogalmaztál meg? Küldd el ezt is, hogy közzétehessük a honlapunkon vagy akár a folyóiratban!

(Bővebben...)

Szerinted fontos volna minél több Detektíviskola típusú feladat alkalmazása a tanórákon?
93% (13 db)
0% (0 db)
0% (0 db)
7% (1 db)
Milyen rendszerességgel használod a Detektíviskola feladatait?
40% (2 db)
40% (2 db)
20% (1 db)
0% (0 db)
Szerinted milyen tanórán használhatóak a Detektíviskola feladatai?
0% (0 db)
0% (0 db)
100% (5 db)
0% (0 db)
Szerinted érdemes volna a Tanítóban eddig megjelent 30 különböző detektíviskolás feladatsort egybefűzve megjelentetni?
100% (4 db)
0% (0 db)
Saját használatra rendelnél magadnak ilyen kiadványt?
0% (0 db)
80% (4 db)
20% (1 db)
0% (0 db)