"Az iskolai nevelés sajnálatos módon nem tudott lépést tartani a gyerekek életkori és egyéni jellemzőire figyelő óvodai élettel. A két intézmény közötti együttműködést nehezíti, és a szakadékot mélyítheti néhány körülmény. Ilyen lehet pl. a tankötelezettség kezdeti időpontjának megváltoztatása. Nem hagyható figyelmen kívül az sem, hogy a rendkívül zsúfolt kerettanterv a gyerekek életkorához, egyéni sajátosságaihoz nem illeszkedő rohanásra, a tanítási–tanulási tempó gyorsítására készteti a tanítókat.”
(Kósáné Ormai Vera: Az „akadálymentesített” óvoda–iskola átmenet jellemzői, Tanító 2017. szeptember)


Állatok (2006)
100%
(3)
0%
(0)

Élelmiszer (2006)
100%
(1)
0%
(0)

Fotó, óra
100%
(1)
0%
(0)

Írószerek (2006)
67%
(2)
33%
(1)

Járművek (2006)
67%
(2)
33%
(1)

Játékok (2006)
100%
(1)
0%
(0)