"A tanulók nézőpontjából a következő tényezők járulhatnak hozzá a kortársoktatás módszerének hatékonyságához alsó tagozatos tanulók tanulási megélései szerint: a csapatmunkában töltött tanulási idő, egymás értelmezéseinek, történeteinek megismerése, az oldott, pozitív hangulat, ezen belül a humor megjelenése, valamint az, hogy a közös szóhasználat miatt könnyebben érthető a társ magyarázata.”
(Kolosai Nedda, Darvay Sarolta, Bihariné Krekó Ilona, Lukács J. Ágnes, Nagyné Horváth Emília, Gradvohl Edina, Soósné Kiss Zsuzsanna, Füzi Andrea Rita, Biró Fanni, Falus András, Feith Helga Judit : A kortársoktatás kutatása (4.) - Kortársoktatás a gyermekek és a felnõttek perspektívájából, Tanító 2019. február)


Állítható óra
67%
(2)
33%
(1)

Analóg és digitális
100%
(3)
0%
(0)