"Csakis a gyermek aktív közreműködésével lehetséges, meg kell küzdenie érte, és ez időigényes folyamat, amit azzal segíthetünk, hogy módot és lehetőséget biztosítunk a tanulóknak elgondolásaik kifejtésére, megosztására, megvitatására.”
(Gődény Andrea: Tanulni, tanulni, tanulni – tanulásmódszertan az alsó tagozaton, Tanító 2017. szeptember)


A főnevek és a -ból/-ből, -ban/-ben, -ba/-be (2015)
50%
(1)
50%
(1)

A jelen idejű igék (2015)
100%
(1)
0%
(0)

A jelen idejű igék 2. (2015)

A jelen idejű igék 3. (2015)

A jelen idejű igék 4. (2015)
100%
(1)
0%
(0)

Kijelentő és kérdő mondatok (2015)

A létezést jelentő ígék (2015)

A melléknevek helyesírása (2015)
100%
(1)
0%
(0)

A melléknév (2015)

A mondatfajták (2015)
33%
(1)
67%
(2)

A mondatfajták 2. (2015)

A mondatfajták 3. (2015)
100%
(1)
0%
(0)

A mondatfajták 4. (2015)
100%
(1)
0%
(0)

A mondatfajták 5. (2015)

A múlt idejű igék (2015)
0%
(0)
100%
(1)

A múlt idejű igék 2. (2015)

A múlt idejű igék 3. (2015)

A névelő és a névutó (2015)

A szófajok (2015)
50%
(1)
50%
(1)

A többes számú főnevek (2015)

A többes számú főnevek 2. (2015)
50%
(1)
50%
(1)

A többes számú főnevek 3. (2015)
100%
(1)
0%
(0)

A többes számú főnevek 4. (2015)

A többes számú főnevek 5. (2015)

Az ige (2015)

Az igeidők (2015)

Az igeidők 2. (2015)

Az igeidők 3. (2015)
0%
(0)
100%
(1)

Az igekötő (2015)

Az óhajtó mondat (2015)

Az óhajtó mondat 2. (2015)

Szöveg kiegészítése - Szalamandra (2015)

Kép és szó párosítása - Gyógynövényeink (2015)
0%
(0)
100%
(1)

Kakukktojás (2015)
100%
(1)
0%
(0)

Mit és hogyan olvass? - Ismeretterjesztő szövegfeldolgozás (2015)

Rokon értelmű és ellentétes jelentésű főnév (2015)

Rokon értelmű és ellentétes jelentésű főnév 2. (2015)

Szám, személy (2015)
67%
(2)
33%
(1)

Tündérmesék - mondatok kiegészítése (2015)

Tündérmesék - képek sorbarendezése (2015)

Tündérmesék - képek és mondatok párosítása (2015)
0%
(0)
100%
(1)

Sárkánysarok - szövegfeldolgozás (2015)
0%
(0)
100%
(2)

Időjós - képek csoportosítása (2015)